Bouwen 2019 |
Renovatie aanhanger |
Demonteren |
||||
---|---|---|---|---|---|---|
Mei 2019 |
||||||
Compleet Veel onderden worden nieuw geplaatst waarbij ik hoop dat hij weer 22 jaar mee kan (!) |
||||||
Plaatmateriaal De delen worden uit elkaar geschroefd en duidelijk zijn de siliconen resten van de afdichting nog te zien. In 2007 is de aanhanger al een keer voorzien van dun plaatmateriaal dat tegen het bestaande hout is geschroefd. (tijdelijke slechte oplossing) |
||||||
Torsieas |
||||||
Remmen De middelste draagbalk is bij fabricage voorzien van een gat voor doorvoer van de bekabeling. Dit lijkt niet een erg doordachte keuze te zijn, omdat dit in de loop van de tijd best is gaan rotten. (Logisch want het zit aan de onderkant waar de invloeden vrij spel hebben) |
||||||
Demontage Hier en daar een beetje moeite doen om e.e.a. los te maken, maar uiteindelijk blijft er een geraamte over. |
||||||
Flexen De remleidingen en de evenaar worden door geslepen waarbij het overbodig materiaal wordt verwijderd. |
||||||
Bedrading Dit is de manier waarop kabels zijn verbonden in de verdeelkast. Dit is niet de beste manier, dus ook hier zal worden gerenoveerd . |
||||||
Onderdelen Dit is beslist een aanrader! wel even opletten dat niet alles even goedkoop is, maar remleidingen en neuswielen zeker wel. snelle levering en prima afhandeling. Gratis retour sturen is daar bijvoorbeeld een mooi voorbeeld van. |
||||||
Scheiden De constructie wordt gescheiden van de torsieassen en hierbij sneuvelen enkele M12 slotbouten. |
||||||
->NAAR VOLGENDE PAGINA--> | ||||||