Bouwen 2019 |
Renovatie aanhanger |
Verlichting |
||||
---|---|---|---|---|---|---|
Mei 2019 |
||||||
Kabels Ik heb geen geel soepel installatiedraad, maar wel oranje. Deze wordt in door oude flexibele luchtslang gevoerd voor de bescherming. |
||||||
Montage Dikke ty-cables en exta lusjes voor als het later nodig mocht zijn. |
||||||
Verlichting Aller eerst wordt de oude verlichting gedemonteerd te beginnen bij de verweerde kentekenverlichting. Destijds vast gezet met 1x popnagel en paste precies tussen de metalen bescherm delen. |
||||||
Kenteken De kabel soldeer ik rechtstreeks op de aansluiting. De nieuwe kentekenverlcihting is uitgevoerd met 2x M6, dus het wordt weer boren en zagen totdat e.e.a weer gaat passen en ook goed vast komt te zitten. |
||||||
Mistlamp Het wordt een simpele vierkant licht. |
||||||
Doorvoer Vastgezet met RVS moertjes met kartelrand. De oranje draad wordt nog door de flexible doorzichtige luchtslang gevoerd. |
||||||
Achterlichten Zaten ook weer met popnagels vast: uitboren en opruimen tot 6mm (i.p.v. 5mm) Vast te zetten met RVS inbus (toevallig op voorraad) |
||||||
Aansluitkast Deze wordt verplaatst van de bodemplaat naar de achterkant nabij de mistlamp waar nog plaats is op de beugel. |
||||||
Plaatsing Nieuwe gaten en mantelbusjes voor de kabel. |
||||||
Kroonsteen De bestaande kroonsteen wordt niet gebruikt, in plaats daarvan WAGO klemmen. |
||||||
Zijkantverlichting De oude worden gedemonteerd en de nieuwe worden geplaatst wanneer de voorkant aan het chasis wordt geschroefd. (dan kan de bedrading gemonteerd worden) |
||||||
Afwerking Natuurlijk zijn de gaten voor de reflectors weer te klein voor de RVS schroeven: opboren met 6mm |
||||||
Mal Gewoon een stukje multiplex wat in de houtbak ligt gebruiken om voor en achter de reflector op de juiste hoogte te monteren. Je hoeft dus niet met potlood en lineaal iets te markeren of uit te tekenen. |
||||||
|
||||||
7-polig Aansluiting 7-polig stekker |
||||||
->NAAR VOLGENDE PAGINA--> | ||||||